Monday, March 16, 2009

A-TRAKció Brooklynban



Na végre belekeveredtem egy igaz NYC style party-ba. Már nagyon vágytam egy jó kis táncos mulatságra, de valahogy a manhattan-i fancy klubbok eddig nem vonzottak. Az általános tendecia ugyanis az, hogy bemetrózik az ember mondjuk west village-be, ahol a drága bárok vannak, beáll egy kilátástalanul hosszú sorba és bízik a jószerencsében hogy a dress kódja éppen megfelelő az adott party jellegének. Ebben persze semmi logika nincsen, minden attól függ, hogy a "doorman"-nek aznap milyen hangulata van. Tehát nem lehet felkészülni. Vagy beengednek vagy sem. Az élethez kell némi szerencse is - így esett, hogy egyik este bejutottam a szent helyre a Beatrice Inn-be. Na most ez nem egy csilli-villi hely, hanem egy divebar (magyaul koszos füstös underground kricsni) de mégis ide a legnehezebb a bejutás. Itt tanyáznak ugyanis new york nagyon trendi fiatal sztárjai, mint például Chloe Sevigny (érthető hiszen a testvére a bártulajdonos) vagy Lindsay Lohan, de néha még Josh Hartnett is. Nem is tudom mit csinálnék ha éppen a kicsi Josh állna előttem a sorba az egyetlen wc-hez (és ez nem vicc tényleg egy wc van mindekinek). Szóval a híreknek megfelelően az ajtóban először megkaptuk a szokásos szöveget, hogy sorry guys there is a private party inside, so if you are not on the list...De aztán hála az egyik benfentes ismerősnek, aki tudta a titkos jelszót már bent is voltunk az új évezred studio 54-jában. Tudom, hogy most azzal kéne folytatnom, hogy atyaúristen micsoda buli vot és Lindsay megkérdezte, hogy hol festetem a hajamat, de az igazság nem ez. Mivel hétfő volt nem voltak túl sokan, így a hangulat sem volt fergeteges. Ez volt az utolsó próbálkozásom a NY-i éjszakában mostanáig! Szombaton ugyanis úgy döntöttem hogy megnézem a helyi (Williamsburg, Brooklyn) mulató programját. A Studio B-ben A-trak játszott. A-trak Kanye West tour dj-je és az a srác, aki tizenöt évesen dj világbajnokságot nyert. Gondoltam ez a buli megéri a 15 dolláros entrance feet. És igazam lett. A hely tele volt normális arcokkal szimpi, nem "too cool for the school" srácokkal és lányokkal. Amit pedig Atrak és a haverja, dj Mehdi művelt az nem volt mindennapi. Ha értenék a műfajhoz most leírnám hogy a kiállások így meg úgy (ezt az egy szakszót is Lindától tanultam) de nem értek... csak azt láttam, hogy füstöl a bakelit. Táncoltam pár órát végre majd hazasétáltam!!!

No comments:

Post a Comment