Wednesday, March 11, 2009

Enni vagy nem enni

A gym nekem, egy lenni vagy nem lenni kérdés. Így nem volt kérdés, hogy beirtakozm-e egy fitness klubba vagy sem. Az viszont kérdés volt, hogy melyikbe. Ezt eldönteni ugyanis nem egyszerű. A kínálat nagy a feltételek különbözőek. Mikor megérkeztem csatlakoztam a New York Sports Club-hoz, de rájöttem, hogy az nem az igazi. Ezért úgy döntöttem, hogy piackutatásba kezdek. Szinte mindenhol van „free try out“ így ha New York összes klubbját kipróbálom akkor lehet, hogy egyáltalán nem kell beirtkoznom és havonta legalább 100 dollárt költenem testépítésre. Good news. Már túl vagyok a kicsit koszos New York Sports Club-on, a melegek kedvelt helyén az Equinox-on és a trendy bár kicsit túlzsúfolt Crunch-on. Hátra vannak még a drága privát klubbok és a williamsburgi loft gym. Ami furcsa, hogy itt egy teremben annyi kardiogép van, amennyi Budapest összes helyén együttvéve. Az emberek nem nagyon köszönnek egymásnak, sőt szinte egymásra sem néznek, mindenki csak nyomja, mint egy gép. Kicsit ketrecszerű az élmény. Vannak azonban jó dolgok is. Az ingyenesen használható törölközők, a soha-ki-nem-fogyó szappan, sampon, balzsam és testápoló flakonok (otthon még soha nem találtam egy csepp szappant sem a falra szerelt tégelyekben), a nylonszatyor, amibe beteheted a vizes cuccodat (sorry it’s a plastic bag!), a szemfestéklemosó vattapamacsok és a hagyd-itt-nyugodtan-kimossuk-a-tornaruhádat szolgáltatás (na jó ez csak a drága helyeken van). Van anti-graviti jógaóra, surfboarding meg rúdtánc, legalább ötven féle pilates és harminc különböző táncóra, és live DJ. Ami viszont mindenhol ugyanaz a jó kis izzasztó spinning óra!!! Ja és a saját lakatodat ne felejtsd otthon, mert úgy jársz mint én, hogy a klubban kell venned 10 dollárért.

No comments:

Post a Comment