Tuesday, March 24, 2009

COLUMBIA

Ezt már pár napja fel akartam rakni...csak itt Miamiban az Ultra Music Festival-on nehéz leülni a gép elé...

Tegnap sikeresen beadtam a jelentkezést a Columbia Publishing Course-ra! Hogy milyenek az esélyeim arról fogalmam sincsen, de van egy olyan érzésem, hogy aki egy kicsit is komolyan gondolja a világon magazinkészítést vagy a könyvkiadást, az ide jelentkezik. Így hát csak reménykedhetek, hogy valami csoda folytán a szervezők úgy gondolják, hogy nélkülem ez a program nem indulhat el. Szokás szerint az application procedúrát az utlsó pillanatra hagytam, így a végén minden percre pontosan ki volt számítva. Kitöltöttem az application form-ot, megírtam az esszéket, megfogalmaztam egy hosszabb lélegzetű personal statement-et, begyűjtöttem az ajánló leveleket, otthonról elküldettem a diplomáim hitelesített másolatait, csatoltam az anyaghoz egy cv-t, feladtam csekken az 50 dolláros application feet elrohantam az Internet Garage-ba kinyomtatni a dokumentumokat, először csúnya papírra, majd szép papírra, végezetül pedig faladtam az egész pakkot a postán. Majd hátradőltem, azzal a tudattal, hogy megadtam magamnak az esélyt a fejlődésre. A kurzuson való részvét ugyanis nem kicsit lendítene a magazinkészítésről alkotott elképzeléseimen.
(Innen jönnek az előadók: The New Yorker, Vogue, GQ, Rolling Stone, Vanity Fair, The Oprah Magazine, The New York Observer, Glamour, Teen Vogue, Marie Claire, Elle stb.)

1 comment:

  1. Remélem sikerül bejutnod a Columbiára! Drukkolok! ;) Egyébként google hozott a blogodra, én még egyenlőre Skóciában csinálok egy Publishing kurzust, de remélhetőleg jövő ilyenkor már New York utcáin fogok sétálni!:)

    ReplyDelete