Wednesday, March 18, 2009

Time To Pretend


Most megfogadom, hogy soha többet nem megyek ki az utcára fényképező gép nélkül!!! Pár órája megérkezett Rita, és úgy gondoltam hogy kicsit megmutatom neki a környéket. Felkaptam egy tornacipőt, zsebre tettem egy húszdollárost meg a kulcsomat! Áááá Rita ne hozzál táskát..telefon se kell - mondtam én (hülye)! Épp megálltunk a Bedfordon egy újságos előtt amikor felnéztem és szemben találtam magam Andrew-val! Igazából, mióta itt lakom Burgban már nagyon sokszor vizualizáltam ezt a találkozást, hiszen hol máshol lehetne összefutni egy brooklyni pop-fenegyerekkel, mint itt! Nagyon cukin nézett ki. Fekete csőnaci, leengedett nadrágtartó, szürke zenészcipő, fekete passzés kiskabát. Ahogy kell! Csók Andrew. Ha tudnád, hogy a portfolióm aláfestő zenéje a Time to Pretend...

No comments:

Post a Comment