Monday, June 8, 2009

Megint egy újabb otthon

Mivel elfogyott a pénzem úgy döntöttem, hogy visszaadom a brooklyn-i lakásomat és leköltözöm Dominikára egy hónapra. Az élet sokkal olcsóbb, meleg van és déltől egészen estig fúj a szél. Kinéztem egy jó kis kite-os szállást, ami közvetlenül a kitebeach-en van, összepakoltam pár pólót, más nyári cuccom ugynis nem volt,  és lejöttem  Cabarete-re. Már egy hete az Exterme Hotel-ben lakom, ami Robbie-é, egy torontói srácé, akinek elege lett a hidegből és leköltözött inkább a karibra. A hotel valóban extrém, mivel a kertben van egy gördeszkapálya, amit inkább jujitsu edzésekre használnak Pápo vezetésével, de azért láttam már pár Vans cipős csibészt a félcsőben ugrálni. A hotel előtt a parton van a "bár" ahol tegnap például middle east party (humusz stb.) volt, holnap pedig BBQ lesz. Szép kis brigád verődött itt össze, élen az itt dolgozó (inkább lébecoló) személyzettel. Amanda, angol Scott pedig amerikai, ők a mindenkit szórakoztatunk all the time emberek, Anja egy norvég kiscsaj, aki minden este going out-ol, így másnap egy nagy babzsákon alszik a kiteschool vezetése helyett, Andrew pedig az ausztrál kiteoktató, de még nem láttam, hogy bárkit is oktatott volna. Ja, igen és itt van még Deb, aki Robbie organikus farmját vezeti, illetve Bella, aki Scott kutyája. A személyzeten kívül még vagyunk egy jó páran, akik viszonylag hosszabb ideig maradunk. A két izraeli srác Tom és Umri, Collin, Tracy és Emanuel akik kanadaiak, van egy spanyol srác, két amerikai, meg egy nagyon sokat beszélő mexikói fiú Markus, és a finn barátnője Maya (ők ugyan kicsit messzebb laknak). Meg még sokan mások akik jönnek-mennek a világ minden tájáról. 




No comments:

Post a Comment