Tuesday, May 26, 2009

Long Island City

Hétfőn Memorial Day volt ezért egész Manhattan tele volt túristákkal, így gondoltam inkább körbenézek kicsit Queens-ben. Elhatároztam, hogy kinézek a Water Taxi Beach-re Long Island City-ben, ahol a Cielo (manhattan-i night club) szervezett egy mezitlábas, homokban táncolós mulatságot. A program úgy lett volna teljes ha a 17-es Pier-ről (Manhattan dél-keleti csücskéről)áthajóztam volna a beach-re, de mivel wburg-hoz közel van Queens, úgy döntöttem, hogy metróval megyek. Ahogy a metrótól sétáltam a hely felé véletlenül elkeveredtem a Vernon Bulvárdra. Szerencsére. A Vernon ugyanis a 45-ös utcától az 51-esig telis-tele van hangulatos kávézókkal, étteremekkel. Itt van például a thai Tuk Tuk, a latin fusion Blend, a francia Tournesol vagy a klasszikus new york-i LIC Bar csak, hogy megemlítsek néhányat. Sajnos egyiket sem tudtam kipróbálni mert indulás előtt benyomtam egy taco-t az Endless Summer taco buszban (a Bedfordon) így nem voltam éhes, de biztos, hogy vissza fogok menni egy kostoló körútra. Ja, mire végigjártam a helyeket rámesteledett így a beachparty kimaradt, helyette viszont megnéztem a lélegzetelállító Queens-i naplementét. I will miss the Skyline!






No comments:

Post a Comment